reklama

Tvoj názor, môj názor

A dilema - ktorý je ten správny?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

"Toto by si nemal, to predsa nemôžeš!"

"Doporučujem Ti, aby si urobil toto..."

Poznáme to všetci. Naše okolie zvyčajne vie oveľa lepšie ako my sami, čo by sme mali robiť. A my, hoci sa potácame pod váhou svojich problémov, vieme poradiť lepšie kamarátovi ako sebe. Čím to je?

"Brvno vo svojom oku nevidí, ale triesku v susedovom áno." Kto z nás pozná túto ľudovú múdrosť? A kto z nás sa pri nej aj pozastaví? Ja nie, mňa sa to teda netýka... :)

"Figu," ako by povedal môj kamarát, "ty rieš svoj život a až potom sa staraj o ostatných."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Au, čo robí?" Že by mal pravdu? 

"V kuse mi vravíš čo ten, čo onen, ako sa k Tebe kto správa... Prečo riešiš ich a nie seba?"

"Au." Rozhovor s ním sa mi teda ani trochu nepáči.

Nik z nás nie je bezchybný. Každý však môže povedať svoj názor. Áno, vybrali sme si život v demokracii. S istými rizikami musíme počítať. Aj s tým, že nám niekto povie niečo, čo sa nám nepáči.

"Ak by si každý pozametal pred vlastným prahom, bol by celý svet čistý," povedala Matka Tereza.

Ale sme ľudia. Ty, ja, on, ona... Všetci. A mýliť sa je ľudské. Často urobímme niečo, čo nie v súlade s predstavami okolia. A? Vari okolie vždy koná tak, ako chceme my?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dôležité je, aby sme v kždej sekunde svojho bytia konali tak, ako najlepšie vieme. Nie lepšie, nie horšie. Jednoducho najlepšie, ako vieme.

Potom sa nás nedotkne, ak vstúpime do víru zábavy a započujeme: "To je ale debil!" Patrí to nám? Nepatrí to nám? Som debil? Nie som debil?

Aký je môj názor? A aký je ten Tvoj?

Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu