reklama

Všetko je možné

Tak znie názov mojej prvej knihy. Nie, nejdem si robiť reklamu, nemám prečo. S radosťou ju v pdf pošlem každému, kto o ňu požiada. Totiž - v tlačenej verzii ani neexistuje. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

O knihe, dôvod jej vydania

Ak pomôžeš jednému človeku, pomôžeš tým celému svetu. (Talmund)

Ako som už povedala, táto kniha má jediný cieľ – motivovať.

Rozhodla som sa ju napísať, pretože aj ja prahnem po poznaní, že môj život bude opäť ako predtým. Lež, to poznanie neprichádza, jediné, s čím môžem operovať, sú moje vlastné predstavy.

Mám to šťastie, že s podporou rodiny sa mi všetko darí zvládať, a denne ďakujem nebesiam, že som si túto neľahkú cestu musela odkráčať ja a nie môj manžel, ktorý je živiteľ rodiny, či moje deti, pre ktoré je ťažké niektoré veci pochopiť. Videla a prežila som zopár chvíľ v spoločnosti hendikepovaných detí, a poviem Vám, nie je to radostný pohľad.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Taktiež by som všetkým Vám rada odovzdala jedno poznanie. Je úplne že prosté, no ja sama som zaň zaplatila privysokú cenu, a mnohým nám akosi uniká pomedzi prsty. Znie takto: Keď nejde o život, nejde o nič.

Dennodenne sa dokážeme stresovať kvôli maličkostiam. Nebude obed vtedy a vtedy, nebudem tam vtedy a vtedy, ten si pomyslí to a to... Stop! Stane sa niečo? Tak veľmi Vám záleží na názore niekoho iného, že sa Vám oplatí kvôli tomu stresovať? Verte mi, až raz budete stáť zoči voči pani Zubatej, nebude pri Vás nikto, na koho názore Vám záležalo, a všetko si budete musieť „vyžrať“ len vy sami.

Nech Vás to nevedie k ľahostajnosti k iným, to nie, každý z nás by sa mal správať tak, ako chce, aby sa iní správali k nemu. Iba... Každý má právo na vlastný názor, či sa nám páči alebo nie. Veď aj vďaka odlišnosti názorov je náš svet krásne farebný. J

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A pravda... Je len pojem, má ju v podstate každý z nás, ibaže tú vlastnú. J

Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu