reklama

Nie som nadčlovek

Tak ako sa deň strieda s nocou, tak i tá žiarivejšia časť musí mať svoju temnejšiu polovicu. Nie, nie som dokonalá, nech týmto priznaním kohokoľvek sklamem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: foto: Jozef Švec)

Veľmi veľa ľudí má pred očami večne usmiatu, silnú a energickú ženu. Áno, do istej miery ňou som, ale všetko musí mať svoj protipól, a mám ho aj ja. Občas sú dni, kedy ma musia nad vodou držať iní. A kedy mi je ľúto všetko, úplne všetko.

Stieram všetky predstavy o ideále, som iba obyčajný človek, z mäsa a kostí, presne taký, akého každý deň vidíte v zrkadle. A môj kríž... Áno, je dosť veľký, niektorí tvrdia, že by ho neuniesli. Sú dve možnosti – buď ho statočne niesť, alebo ho odhodiť a po pár metroch naďabiť na ešte ťažší. J

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľa krát som počula, že to, čo sa stalo mne, by ten alebo onen neprežil. Ale prežil! Pud sebazáchovy je vari najsilnejší pud, ktorým disponujeme.

Hovorím, že sa to dá prirovnať k pádu do vody. Buď začnete plávať, alebo sa utopíte. Iná možnosť neexistuje. J

Niekedy by som aj ja bola rada tou, ktorá sa bezvládne zvezie do náručia milovanej a milujúcej osoby. Žiaľ, sama som si vytvorila masku nezlomnej osoby, viem, že v očiach mnohých som minimálne na úrovni bojovníčky Xena. Nuž, hold, je to tak. J

Prišiel deň, kedy treba vyložiť karty na stôl. Áno, chcem pomáhať iným, no z času na čas som i ja tou, ktorá potrebuje pomoc. Mám šťastie, že takýchto ľudí mám okolo seba dosť. Neprináleží mi hodnotiť, do akej miery to robia nezištne. Nie, od toho tu nie som. No o nezištnosti som viacmenej presvedčená.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcem byť tou zmenou, ktorú túžim vidieť v okolitom svete. Viem, že neraz môžem vyvolávať dojem nezaujatosti a ľahostajnosti. Nie, nie som ľahostajná, iba... Iba som sa naučila niektorým veciam neprikladať príliš veľký význam.

Hľadela som do očí Zubatej a preto si myslím, že mám právo považovať niektoré veci za malichernosti, hoci nie každý so mnou musí súhlasiť.

Naučila som sa, že môj názor je môj názor a názor iných je... Ich názor. Keby sme všetko vnímali úplne rovnako, nebol by náš svet taký krásne farebný. A práve kvôli tej farebnosti sa opletí i naďalej plávať, hoci ma to stojí enormné množstvo síl.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Krásny deň všetkým!

Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu