reklama

S úsmevom je život ľahší

Alebo ľútosť ešte nikomu nepomohla. Takže to musíme (chceme) skúsiť inak. Vždy sú dve cesty. Jedna z nich býva občas tá ťažšia. Ale i radostnejšia. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Myslím, že som vcelku veselá kopa. Áno, som aj za každú „hovadinu“. Ľudia okolo mňa to vedia. Snažím sa brať život s humorom, hoci... Nie vždy je to ľahké.

Chápem, že ľudia majú problémy. Sakra veľké problémy. No ich veľkosť občas nevieme objektívne posúdiť.

Ja sama patrím k tým, ktorí už rok mali voňať fialky odspodu. A vo svojom okolí mám veľa ľudí, ktorých prognóza znela rovnako. Možno sa stal zázrak a možno... Možno sme len nedokončili, čo sme započali. Ťažko povedať.

Sama seba by som charakterizovala slovami Oscara Wildeho: “Verte v seba samého a raz príde deň, keď ostatní nebudú mať inú možnosť len veriť s vami.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zdá sa, že ten deň pomaly, ale iste prichádza.

Keď som ešte bezvládne ležala na nemocničnom lôžku, s hadičkami odvšadiaľ, odkiaľ si len viete predstaviť, moja kamarátka lekárka povedala: „Raz kvôli Tebe prepíšu skriptá.“ Žartovala, jasné, no ja budem rada, ak ich skutočne prepíšu a spravím všetko pre to, aby to tak bolo.

Majiteľ posilovne, kam chodím, mimo iné, fantastický fyzioterapeut mi povedal: „Viem ako Ti je. Aj mňa lekári odpísali. Vraj už nikdy nebudem športovať. Sľúbil som si, že lekárovi donesiem medailu, vtedy som ešte nevedel, že ich bude toľko a takých významných. Začínal som rúčkou od metly. A, žiaľ, ten lekár zomrel skôr.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento človek mi vždy bude príkladom. Dokázal čosi „nemožné“. Oveľa záslužnejšie je však to, čo robí pre iných.

Rovnako ako jeho syn. Tiež už mal dávno klopať na nebeskú bránu. Keď mi rozprával, v akom bol stave, behali mi po chrbte zimomriavky. A z toho, čo dnes robí pre druhých, môžu zimomriavky po chrbte behať každému z nás.

Vedia, že nemám ani zďaleka skromný cieľ. Keď som vyšla s pravdou von, mladší zo spomínanej dvojice mi povedal: „A to si si väčšiu blbosť vymyslieť nemohla?“ Nie, nemohla.

Možno si poviete, že som neskromná. A trúfalá.

No mne vždy v hlave znie len jedno: „ Nikdy, nikdy, nikdy sa nevzdávaj!“ A ja sa nikdy, nikdy, nikdy nevzdávam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Úspech je spadnúť sedemkrát a vstať osem krát. ;)

Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu