reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

V pekle som už bola

Dagmar Sváteková

V pekle som už bola

Áno, bola. Nie dlho, nie krátko. Jeho ohne pomaly uhasínajú. Ako vyzerá to moje peklo?

  • 2. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 343x
  • 1
Ale veď to nič nie je!

Dagmar Sváteková

Ale veď to nič nie je!

Jazvy na duši nie je vidno. Určite nie na prvý pohľad. Tak ako odreniny, podliatiny... No často bolia omnoho viac, ako tie fyzické rany.

  • 26. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 834x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu