reklama

Verte svojim snom

Akokoľvek nezmyselné, či absurdné môžu pripadať vašemu okoliu. Nereálne, naivné... Dôležité je, že im veríte vy sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Včera som sa svojmu manželovi posťažovala, že si musím ísť kúpiť nové topánky, pretože, tie, čo mám, hoc boli nekresťansky drahé, som nesprávnym spôsobom chôdze vyšmatlala. Usmial sa. "Ak by mi to bol dakto povedal pred dva a pol rokom, neverím mu," povedal.

Pred tým spomínaným dva a pol rokom som bojovala o život. Okolie dúfalo, že prežijem. A ja? V kóme som existovala tu a teraz. A čo bolo potom? Zostávalo mi snáď niečo iné ako snívať a veriť?

Krátko po tom, ako som sa prebrala, mi manžel obul moje krásne bežecké tenisky. Hoci som nevedela rozprávať, ani sa hýbať, v očiach sa mi mihlo šibalstvo. Bude sranda, ak ma tak objaví nejaký lekár alebo sestrička. :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minulú jar, keď som už bez problémov sedela vo vozíku, som so švagrinou a kamarátkou absolvovala Beh Galantou.Bežali a pri tom sa striedali v tlačení vozíka. Neviem, ako nás vnímalo okolie, popravde, nezáleží mi na tom. Záleží mi iba na pocite, ktorý som mala, keď mi na hruď pripli štartovacie číslo a na slzách šťastia, ktoré mi stekali po tvári, keď sme dobehli do cieľa.

K napísaniu tohoto článku ma však primälo niečo iné. Pozrela som sa na kartičku svojich cieľov, ktorú mám v peňaženke. Mimo iné tam stálo: "Vedieť čupieť." Tú kartičku nosím pri sebe možno dva týždne, možno týždeň. Samozrejme, denne hodiny obetujem dosiahnutiu svojho cieľa. Nie, nie je to prechádzka ružovou záhradou. Lenže... Práve včera som bez držania dokázala čupieť desať sekúnd. Banalita? Ako pre koho. Spýtajte sa hocikoho na vozíku...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Iste mnohým z nás vraví niečo meno Kryštof Kolumbus. Slávny moreplavec, ktorý objavil Ameriku a zmenil tak mnoho vecí... Tento človek väčšinu svojho života zháňal prostriedky na uskutočnenie svojej výpravy. Viete koľko krát bol odmietnutý? Viete koľko krát sa mu vysmiali? A predsa, po mnohých rokoch, keď mu nikto neveril, svoj plán uskutočnil. Vytrvalo kráčal za svojim snom. 

Mnoho prevratných objavov vzišlo z absurdných snov. Mnoho denno-denne využívaných spotrebičov vďačí za svoje vynájdenie ľuďom, ktorí sa odmietli vzdať svojho sna. Základné fyzikálne zákony, zistenie, že Zem nie je rovná doska, že sa otáča okolo Slnka... Nejeden človek pre svoje tvrdenie obetoval život. To, že sa mu smiali, to je ten lepší prípad...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Manželov synovec túžil byť gitaristom. Nijako ma neprekvapilo, že nedávno vydal svoj nový album. Na začiatku sa mu ľudia smiali, príslušníci jeho rodiny sa zabávali nad tým, po čom túži. Nemyslím, že mu to niekto povedal do očí. Ja ho nesmierne obdivujem. Tiež dokázal niečo, čo sa iným zdalo nemožné.

Samozrejme, nedá sa snívať s vyloženými nohami. Treba pre svoj sen aj niečo spraviť, obetovať. Aby bolo jasné, že nám na tom naozaj záleží.

Viete, ktosi raz povedal: "Kto neverí na zázrak, nie je realista." Kedysi dávno som mala tričko s nápisom : "Som realista, očakávam zázrak."

Som zázrak sama o sebe a som svedkom tisícov zázrakov, ktoré sa denne odohrávajú pred našimi očami. Len my sme sa naučili ich nevidieť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môj štvorročný syn je zbláznený do Ferarri. Má doma snáď všetko - autíčka, obliečky, šálku, autosedačku.. Existuje dôvod, prečo by to Ferarri jedného dňa skutočne nemohol mať? Existuje dôvod, prečo aj vy nemôžete dosiahnuť to, čo chcete?

Oscar Wilde povedal: "Verte sami sebe a raz príde deň, keď ostatní nebudú mať inú možnosť, len veriť s Vami." A ja len dodávam: "A rovnako verte svojim snom, lebo skutočne môžete dosiahnuť všetko, čomu veríte."

Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu