reklama

Sila je v Tebe

Si silný. Si silná. Bez ohľadu na to, čo Ti tvrdí Tvoje okoie. A si úžasná bytosť. Bez ohľadu na to, čo počúvaš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nikdy som sa nepovažovala za obzvlášť silnú. Teraz viem, že ňou som. A že si zaslúžim byť šťastná. Treba privonať k ružiam, hráme iba jedno kolo. :)

Dnes som prišla na to, že pre mňa je mnoho vecí akýchsi jednoduchých. Že nie som schopná vnímať tú komplikovanosť, ktorá vládne svetom.

Nie je to dávno, keď som si po 200 odjazdených kilometroch sadla za volant auta a vybrala som sa do sveta vzdialeného 250 km. O pár dní som v špičke jazdila v špičke v Bratislave. To predsa nemôžeš! Nemáš na to!

So smiechom som počúvaula, ako neviem ohýbať nohu, tak prečo to robím. So smiechom som išla stanovať, nie do kempigu, ale do šírej prírody. Na miesto, kde nebol ani signál na telefón. :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som silná. Dnes to viem. Všetky obmedzenia sú iba v mojej hlave... 

Všetky obmedzenia sú iba v Tvojej hlave. Nedokážeš to! A kto to vie lepšie ako Ty? Lekár, liečiteľ, Tvoja mama, manžel, kamarát...? Kto? Žije niekto Tvoj život?

Keď som pred časom ležala pripútaná na nemocničné lôžko, ak by niekto povedal, že o pár mesiacov budem písať titeto riadky, povedia, že mu minimálne šibe.

Ak by niekto povedal, že človek s locked-in-syndrómom a zašitým jedným okom napíše knihu, navigujú ho k oddeleniu psychiatrie. :)

Ten človek ju skutočne napísal - vyžmurkal ju tým jediným zdravým okom.

Ak to dokázal on, ak som sa napriek prognózam dokázala postaviť na vlastné, prečo niečo nedokážete vy?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Som slaboch," povedala kamarátka. Často ani nevieme, aká obrovská sila je v nás ukrytá. Až kým...

Údajne, každý kríž je tak ťažký, ako unesieme. Máte dojem, že sila, ktorá nás stvorila, je tak hlúpa, že nám naloží viac? Nie, nenaloží. 

Tiež som si mohla povedať, že je to všetko nad moje sily a naďalej sa ľutovať. Veď je to také nespravodlivé...

Dnes ovplyvňujem životy množstva ľudí. Mnohí ma nechápu. Nevadí, nemusia. Nie je to ich cesta.

Pri pohľade na žiarivý úsmev a natešný pohľad sa vždy uistím, že robím správne. Správne pre seba.

Spoznala som tú tenkú hranicu medzi životom a smrťou. Dnes tu si, zajtrajšok neexistuje. Preto robím občas nelogické veci...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každopádne, chcem, aby ste všetci vedeli, že ste silní. Možno silnejší ako sami predpokladáte. A naučte sa svoju silu využívať ešte skôr, než budete, ako ja, pritlačení k múru. ;)

Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu