reklama

To dáš...

V posledných dňoch, či týždňoch, tak dôverne známe slová... Jasne, že to dám, hoci so zaťatými zubami a slzami v očiach. ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Na nasledujúci týždeň sme si v priebehu uplynulého týždňa dali cieľ. Najprv som povedala, že budem spokojná, keď budem nohu ohýbať bez protizávažia. Martin neváhal a štvorkilogramové závažie, ktoré mi doposiaľ pomáhalo, zavesil medzi ostatné závažia. Nohu som ohla. "Tak, teraz už môžeš byť spokojná", povedal. :)

Samozrejme, hneď som si vymyslela vyšší level. Je to akási prirodzená ľudská vlastnosť. Chcem ohýbať nohu s dvaapolkilovým závažím. Martin opäť nezaváhal. Okamžite to zapísal ako definitívnu vec na program budúceho týždňa. "To robíme tridsať opakovaní v jednej sérii," povedal mi s mierne zvyhnutým obočím. Som za každú blbosť. "Nech", odvetila som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Série nechal otvorené. Pri štandardnom počte tri to znamenalo dohromady 90 opakovaní. Mala som plán. Dnes desať, potom pätnásť, dvadsať, dvatsaťpäť...

Spokojná som odchádzala domov. Veď slová: "To dáš. Aj keby som Ti naozaj mal tie prsty polámať," nenechávali priestor na pochyby.

Prišiel piatok. A s ním plánovaných 15 opakovaní. Pri nejakom štrnástom mi bolo jasné, že ich bude zaručene viac. Blížili sme sa k tridsiatke. Sťažka som dýchala. Ohnuté prsty ma však donútili prekonať aj hranicu 40tich opakovaní. Zo štyridsiatky to zrazu skočilo na deväťdesiatku. Môj manžel sa opýtal: "Kto bol viac spokojný, Ty či Martin?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ťažko povedať. Je mi jasné že ma núti siahať až na pomyselné dno, či ešte hlbšie. Pri ňom som sa skutočne utvrdila, že moja "sústava dien" má svoje opodstatnenie.

Nikdy by som si nebola myslela, že sa mi tento šibalský kúsok podarí. A ešte s týždňovým predstihom...

Je mi jasné, že o týždeň to skutočne dáme a ja sa len chcem Katy a Martinovi poďakovať. Viete, čo na mňa platí a želala by som si, aby takýchto fyzioterapeutov bolo na svete čo najviac. Občas je to síce iste ťažké aj pre Vás, keď Vám pacient plače od bolesti, či lapá po dychu podobne ako ja. Svoje ovocie to však prináša a vždy keď vojdem do Vašich dverí, mi je jasné, že aj keby som sa chcela ľutovať, vy mi to jednoducho nedovolíte. :)

Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu