reklama

Ryšaví ľudia (vraj) nemajú dušu

Niekde sa to vraj dočítala kamarátkina ryšavá dcéra. S pomocou svojich známych som túto záhadu mala rozlúsknuť. Je to pravda či nie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: Zuzana Dúbravcová)

Priznám sa, že na tejto informácii som sa schuti pobavila. Ešte viac ma však pobavil kamarát, ktorý napísal: "Určite myslela tú dušu z bicykla."

Ani som netušila, že duša z bicykla rozpúta takúto debatu.

Mojimi rukami prešlo už nespočet kníh. A tak mi tento výrok zapasoval niekde do doby inkvizície, keď ryšaví ľudia (a najmä ženy) boli považovaní za niečo nečisté. Za akúsi predĺženú ruku diabla. Ale že by nemali dušu? Neviem, neviem...

Obraciam sa s prosbou o rozsúdenie na všetkých, ktorých sa to týka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja sama som blondína, napriek tomu zastávam názor, že ryšaví ľudia dušu majú. Teda, ak sa nebavíme o tej z bicykla. :D

Doteraz mi nie je jasné, ako mohol niekto takúto informáciu pustiť do sveta. Okej, hovoria mi niečo aj štyri aj piata dohoda, preto mám na veľa vecí svoj vlastný názor. A niekedy tým fest leziem okoliu na nervy. :)

Vždy však poskytujem priestor so mnou v čomkoľvek nesúhlasiť. Ani ja nie som neomylná. Žiaľ, či našťastie?

Na túto otázku nech si odpovie každý sám. Rovako ako na tú, či majú alebo nemajú ryšaví ľudia dušu. :)

Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu