reklama

Moje stretnutie so skenar terapiou

... alebo ako aj nemožné veci začínajú byť možné a hmatateľnou súčasťou môjho života.  Ale o tom by snáď vedeli rozprávať iní...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu
(zdroj: mattesoncommunications.com)

Nejdem nikoho o ničom presviedčať. Ani nikomu vnucovať svoj názor. Chcem iba všetkým, ktorí nemajú o tomto slovnom zvrate tušenie, vniesť trocha svetla do problematiky. A možno i kúsok nádeje...

Ja sama som absolvovala doposiaľ štyri terapie. Výsledok? Pre niekoho možno banality... Nie však, ak sa musíte úplne všetko učiť odznova. Vrátane tých základných vecí.

Chodím po schodom držiac sa iba jednou rukou . Doposiaľ to bola buď ľavá alebo obe. Keď idem dolu, beriem chody striedavo, doteraz som vždy stúpila na len na jeden schod jednou nohou a druhú som pritiahla. Zatiaľ zvládam len smer nadol, nahor to ide starou metódou, no viem, že to bude lepšie. A iste sa to včas dozviete. ;)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako taká terapia vyzerá? Dobre. Mojim „kamarátom“ sa stal prístroj, ktorý dopravuje čistý kyslík do môjho tela. Skenar vyzerá skoro ako diaľkový ovládač či starší a väčší mobil. Nič nie je bolestivé.

Skenar pracuje na báze elektroimpulzov (stalo sa mi, že nohu, čo neohnem som po priložení skenaru na istý bod ohla). Ako mi bolo povedané, a to niekoľkokrát, môj problém nie je ani v nohe, ani v ruke, ale v hlave. Buď mozog nevyšle impulz alebo ho aj vyšle, no ten jednoducho „zablúdi“.

Tieto elekroimpulzy mu otvárajú zatvorené brány, aby zablúdil čo najmenej krát.

Napokon si ešte poležím zhruba 20-30 minút v deke, ktorá napohľad nevyzerá veľmi vábne, je však popretkávaná magnetickými lamelami. Vždy som rada, aspoň si oddýchnem. J

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Možno ma niekto videl nemotorne vstať z invalidného vozíka a podobne, ako dieťa, ktoré sa učí chodiť, prejsť niekoľko metrov.

Zajtra idem na skenar terapiu opäť, takže sa už teším, čím moje telo opäť prekvapí. J

Poviem rovno, ani len som si nevedela predstaviť, že niečo takéto mi môže pomôcť.

A pritom o tom viem niekoľko mesiacov. Keby som nebola neveriaci Tomáš, kde som už mohla byť...

Všetko je však presne tak, ako má byť. Aj ja som taká ako mám byť. A komu sa nepáči, bohužiaľ... J

Chcem však otvárať nové brány poznania tým, ktorí po ňom prahnú. Ak niečo viem a nazdávam sa, že by to mohlo pomôcť čo i len jedinému človeku, podelím sa o toto poznanie, a rada. J

Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu