reklama

Som vegetarián(ka)

Nie, nie preto, že by som bola konzument vegety. :) Okej, môj jedálniček tvorí prevažne zelenina a ovocie. Nie však tie z obchodných reťazcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (99)
Obrázok blogu

Mnoho krát som si už vypočula, ako zle robím, že nejem mäso.

V dobe, keď som o sebe nevedela, mi do hadičky tlačili hocčo.

A doteraz som vlastne nemala ani pádny argument, ktorým by som sa mohla brániť. Doteraz bol môj najobľúbenejší ten o psovi. :) Akože prídem k Vám na návštevu. Som hrozne hladná. Tak si odtrhnem púpavu. Alebo viacej. :) Alebo odrežem Vášmu psovi hlavu a následne (po tepelnej úprave) zjem jeho. Čo sa Vám bude viac páčiť?

Nie, nikoho nechcem prehovárať, je to každého osobná vec. Som vegetariánka, lebo pre mňa je to aj vec etiky, no doteraz som naozaj čelila kritike. S tým je koniec, vážení!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už sa nemienim nechať ďalej utláčať. Zastávam názor, že každý si má hľadieť do vlastného taniera. To, čo jem je iba a len moja vec. :)

Dnes som sa podrobila malému testu. Niektorí by možno povedali: "Pche, čo tam tá chce!" Priznám sa, že som tam šla s malou dušičkou. No rozhodla som sa, že ak dosiahnem pozitívnu hodnotu, budem to aj patrične demonštrovať. Prečo?

Pretože takých ako ja je možno mnoho. Možno tiež bojujú so svojim okolím.

Chcem všetkých súputníkov povzbudiť, možno si s nimi vymeniť drobné rady. A to za to stojí, nie?

Dagmar Sváteková

Dagmar Sváteková

Bloger 
  • Počet článkov:  151
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žijem, pozorujem, reagujem. Všetko je iba a len môj názor a plne rešpektujem, ak s ním niekto nesúhlasí. Je to jeho právo. A moje právo je povedať to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu